mera..

lovade bilder från mina nya rum...
sovrummet ser lite kalt ut, men det är det som är så skönt just nu.. stort o luftigt, över sängen där tavlorna hänger ska en sänggavel upp, o sen där silverspegeln står lutad emot kommer en hel garderobsvägg...
Lite före... men en hel del bortplockat.
Vet inte vad som är felet att det inte går o vända bilderna åt rätt håll, har tom lagt in dom rättvända..
aja, kontorsbilden är det också strul på, så det kommer senare.
Kom hem från jobbet för en timme sen, pressade lite färsk apelsinjuice och åt keso o banan. gott! ska ut med hubbe en sväng nu o sen ska jag göra lite potatis o morötter o färnkål i ugnen med akaciahonung o flingsalt, det mina vänner.... morötterna har jag såklart odlat själv.. haha..

Kommentarer
Postat av: kim

åh så tjusigt!!

2009-09-21 @ 17:59:40
Postat av: Madde

ohlala, så fint! där kommer ni sova fiiint!

2009-09-21 @ 19:22:40
Postat av: Slaary

Fan va fint hurru du!!

2009-09-23 @ 13:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0