rhodods

har sitter jag pa vprt hotell o surfar, jag hallr mig borta fran solen sa jag inte far nagra flackar i nyllet.
vi har det toppen, inte sett moln pa hela tiden. igar akte vi till tsambika o dar spelade vi beachvolly i vattnet hela dagen, game on. tiden glomde man ju bort o man bramde ju upp sig totally.......

rhodos ar lika underbart som vanligt, maten ar toppen o gamla stan urmysigt..
alma har blivit en fastersgris o ska prompt vara med mig hela tiden, det tackar man inte nej till. men ibland kanner man ju att ungar kan latt vara dryga o jag har en sjalv pa g....... nerra, otto kommer inte vara dryg :)

nej nu ska jag ut till poolen igen, lagga mig i skuggan o lasa i m in bok, hoppas ni har det bra dar hemma!
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0