Det ni!

Sådär ja, haft en hygglig natt med en bebbe som sovit skapligt! Ja o Claes skulle kolla på dr. Parrnamus (aah stavningen där...) med heath ledger, den vart lite väl djup för mig så jag somnade istället. Innan det så hade jag gjort en skitgod fruktsallad med vattenmelon o passionsfrukt o grejjer, fint det! Inte en jävla godis, förrutom en bit mörk choklad, o dess förinnan blev det lite thaimat! Hurvagnen på torget är ju förjävla gott! På dagen så vart jag utkastad då vi har återupptagit städhjälpen, så det var att våldsgästa i heby tills jag fick komma hem igen, rent i hela huset o de lukta ljuvligt. Känner mig som Montazami, städhjälp o stay at home mum. Men hur mkt hinner man städa med den här lilla mannen i huset...? Det är värt varenda krona o få städat!! :) Nu har jag släppt av Topan o C i Heby, dom ska till Gotland på match, jag o Nils ska snart ut på en PW, se ska jag försöka få så mkt som möjligt tvättat, kanske träffa upp Kuli ( kul o kasta om goran haha) o Madde på en fika o sen ska jag handla o fixa en sjujävla lax till mig själv ikväll, sen ska jag o Nils hänga i sängen tror jag o äta mörkchoklad... underbart! Ha en toppen helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0