fan!

Jag är sjuk!! Värdelöst. Nils har sovit som en kratta o jag särjer att jag inte är ute o walkar nu, skit. Kanske ska ta en alvedon o en kopp te o gört ändå. Är rädd att smitta Nils nu när man inte ammar längre. Aja ,blir jag inte sämre så är det uppsala by night tonight. Fårse om lill nissen ska med eller om pappa också blir hemma från träningen då han också är sjuk. Förresten så hittade jag lite stora pengar när vi flyttade, såna man lagt på ett bra ställe o sedan glömt bort, härlig känsla, känns som en bonus o för dom skall de handlas pinaler för.... ;)

Kommentarer
Postat av: Ankiepankies

Krya på dig då! :)

2010-04-13 @ 09:06:03
URL: http://ankiepankies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0