Hairless

taxöron,hårlös. Ja det är tur att det finns löshår och pusch ups bra´. Visst det är skönt o ha slutat ammat o inte nog med att man ska ha "dåligt samvete" för att det bara blev 3 månader så ska man också straffas med att få häng pattar och se ut som skalle per. Fyfan. Förstår inte vad som är attraktivt med MILF´s.. haha. helgen har vart bra, fast med inslag av bitterhet. Nejdå, jätteskönt, mys med Nils, god mat o bara lyssnat på mina egna tankar. det är skönt många ggr. i går vart vi bjudna på grill i lusthuset av Marcus, jag åt som jag aldrig ätit innan. I morse var vi ute på en lång sväng, 1 timme o 40 min blev det, jag älskar våren! underbart. Nu har jag precis klivit ur duschen o jag hatar o duscha nowdays, håret bara rasar av o man ska inte prata om hur nära tårarna är när man borstar det efteråt. Nej nu ska jag snart ner på stan o köpa lite nya kläder o Nils o sen ska jag satsa på lite nya underkläder........ Ja, det är ju tur man har vänner som gör att man smälter in.. Eller vad säger du Madde?

Kommentarer
Postat av: Madde

jomen visst är det såå!! =)

2010-04-26 @ 18:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0