Hej!

Nils är underbar! Han har sovit 3 nätter i rad nu från 9 snåret till klockan 07, då går vi upp, han får en flaska o sen får han sprattla med sina polare på golvet o jag tar en kopp te. Sen sular vi på oss o tar en PW, skönt. Sen hem, dusch o fix o frulle. Skitbra start på dagen, iaf när solen skiner. I dag åkte jag morsan o Nils till IKEA, köpte 8 st ramar o rama in alla förstoring som farbror Rasmus fixat, är nöjd att man tar tag i det! Köpte skitfint tyg till lillens nya rum, vart mkt nöjd, sen drog vi vidare o käkade på Brynolf Bagare o sen mot Skultuna, där hittade jag skitsnyggt tyg, vart så jävla nöjd, att en bit tyg kan göra ens dag.. Precis vad jag letat efter. Sen "hem" till Drottninggatan o fixa med ramarna, sen kom pappa o konsulterade, skitrummet ska bli en tvättstuga/clothingroom, för att låta lite divig, blir skitbra. Gud så jävla bra det blir på drottningg, blir lite annorlunda den här gången!

Kommentarer
Postat av: pauline

heja nils!

2010-04-08 @ 21:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0