JA!JA!JA!JA!

Äntligen!!! Jag har nått mitt första delmål i den här jävla viktresan, jag ser en siffra jag inte sett på mkt länge, fan så härligt!! Varje morgon är det PW sen är det bra käk på rätta tider o pizza is a no no. Detta sporrade mig som fan, i dag var vi på frukost hos linnea o kunde lätt satt i mig hur mkt som helst av allt gott hon gjort, men hejda mig (tyvärr!!!!). Men jäkligt trevlig som vanligt, goa mammor o bebbar!! Hoppas vädret är härligare i morrn när det skall valkas, att plaska omkring i snön i morse var sådär halv jävlig känsla! Nej nu ska Nils ner i badbaljan o bli ren från allt kräks, jävla spyunge! Sen ska vi göra lite fruktsallad o ta med en bit mörkchoklad o ha pyjamaspartaj i bingen, i helgen drar claes till gotland på match o blir bort lör-sön. Det "firar" vi med lax...... ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

haha, lax är ju mkt gott, det håller jag med dig om! =) BRRRA gjort med vikten!! duktig!

2010-04-22 @ 19:03:26
Postat av: Anonym

Bra jobbat lutan. jag är så stolt. nu äre bara att hoppa i nå svarta kläder och dansa lite löjligt till nån härlig musik. bra!



/Anna S

2010-04-22 @ 19:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0