Nytt försök

Den andra bilden tycks sakna en face. Haft en jäkla härlig påsk hittills, i torsdags var Kim här o sedan så kom Elin, som jag saknat henne, hon bara försvann till uppsala o har kanske sett henne 2 ggr sen dess på ett år, jätte tråkigt - men nu hoppas jag att vi ska träffas oftare :) I fredags blev det fotboll i uppsala, Nils gjorde succé o skrek så hela jävla arenan stannade, twixisnixy Madde försökte rädda honom från en boll, en räddning som kändes som den tog 2 min o bollen hamnade hur som helst 8 meter i från oss, Nils tackar så hjärtligt! Sen åkte vi till Heby för påsk/födelsedagsfirande igen hos Macke. Sen till Uppsala igen för att inta en mkt fin middag tillsammans med Madde, Ricki o Kim o Erik, sen var de youtube á la Bröli kväll! :) Tack för att vi fick komma, hahaha... I går hämtade jag hem hubbe som vart på farmen i över en vecka, sen la vi in lite fläskfilé i marinad o bjöd över hela min familj på klyftpotatis o årets premiär grill! Fyfan så skönt o göttigt, vi lyfte ut möbler o satt i solen o gotta oss, i solen var det 39 grader, helt sjukt o ni kan ju ana om mitt nylle är fräkningt. Nils känner knappt igen. Jodå. Sen prova jag mig på en löprunda, men fifan avbröt o lunka hem, duscha o hem till mor o far på påskmiddag, fick en fördrink o den gick rätt upp i pallen på mig, sluddra o vingla, men nyktra till snabbt. Nils den lilla gullungen har fått nya rytmer, somnar in vid 21.30, sen ger vi han en omgång ersättning vid 01.00 när vi går till kojs sen vaknar han strax efter 7, tar flaskan o somnar om ett stund till, åhh. Håll nu i detta! Ikväll ska nog Nils vara hos farmor medans vi drar på bio i uppsala, mot min vilja Avatar i 3d, fan om jag tycker om den, vägrat gått på den här smurf filmen, men nu gör jag visst det ändå - mest bara för att...... Just ja - sprang nyss igen,gick mkt bättre mina nya löpar döjor som kosta mig halva föräldrapengen är värda varje slant, underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0