OTTO!

Är hemma på Queenstreet o pular, är så glad över mina foton jag fick av Rasmus. Satt in allesammans i ramar o slängt upp de flesta på väggen. Nu vill jag bara hämta en skåpbil o flytta hem alla saker, bra av oss o komma på o göra ett litet kontor i "andra" hallen, blir skitbra. Kul o komma ifrån lägenheten ett tag o nu se den med helt andra ögon. Det är fortfarande köket jag inte är nöjd med, antingen köpa nya möbler eller måla om. Något måste göras. I går va lill nisse på BVC första gången sen en månad, trodde han skulle gått upp mer, 770g sen sist, så de sluta på 5770 o en längd på 64cm!! big boy! Han var i sitt esse, satt i mitt knä o snacka på, medan sköterskorna ladda deras vaccin sprutot, han jollra o flirta med dom medans dom räkna till 3 o sköt han samtidigt med varsin injektion i vardera ben. Hörde bara hur han drog efter andan o sen grät som aldrig förr, mitt hjärta krossades o t.om jag fällde en tår. fjanteri. usch så sviken han måste kännt sig, trodde att dom hade skitkul ihop så gjorde dom så där mot han.. lill tuffeln. Sen åkte vi på mammafika, denna gång i varmsätra! Vet inte vad det är för trams värdinnan Mathilda shåpat sig för, bodde jätte fint o mysigt, kändes som en borg med vallgrav runt om, värsta forsen! Lika trevligt som vanligt, o vi med barn med snoppar på (alla utom en) kunde konstatera att Alfred nog var den som verka ha utvecklats mest... hahaha.... puberteten är snart ett minne blott. Nils var grinig nästan hela tiden, blank på ögonen o lessen, jävla sprutor. Han sov som en stock hela kvällen o natten. Nu på dagen fick han en febertopp o har gett han lite alvedon, så nu sover han ruset av sig. Happ, kanske ska ner på stan o be Peter lägga undan ett par vita lights åt mig, eller inte. Lite matt, glad är jag iaf åt Claes som inte har träningar på fredagar längre!! Men imorrn är det bortamatch, jag som vill flyttaaa.. nej ska nog skura lite! Men i dag kommer maggan hem iaf, då får hon träffa Nils, eller idag heter han OTTO, namnsdag o allt, jo precis, Otto blev det i andra namn! Hörrni, jag travar ner på stan o köper en flaska vitt o lägger på kylning, nu firar vi Ottos namnsdag o att Claes är träningsfri o att jag får dricka vin efter att mina tuttar slutat producerat, bra idé av mig :)

Kommentarer
Postat av: mathilda

fan, de går bra nu.. vin, lyan, namnsdag och grejer. hoppas otto får nå fint i present på sin stora dag nu..hehe



säg till om du ska ha hjälp i veckorna med flytt, du vet jag och viggs ställer upp;)

2010-04-09 @ 14:49:38
Postat av: lotta

haha, jag ska ha er i åtanke, såg Viggos biceps igår o kan tänka mig att ja har ett projekt för han att bubba in, in that case :)

Ta ett glas whiskey ikväll du ;) Mm, vi ska ner o se om vi hittar nåt som passar åt gnällspiken, en munkavel kanske?!

2010-04-09 @ 14:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0