Riddarna runt det runda bordet!

Är fortfarande förkyld, om inte värre idag. Helöt värdelöst när solen skiner, vill bara ut o röra på mig. Men, men, vi har iaf lunkat lite idag, jag o mitt härliga sällskap. Borde hålla mig inne o få till flytten så att det tar sig, har iaf gjort lite idag o har ett par tvättar på gång. Igår var vi o käkade i uppsala, många brudar träffades o nu ska vi göra detta till en tradition! BRa iniativ där Kilu. Nej fan, hoppas ja o Claes kommer i väg til v-ås, ska kika efter nytt köksbord o en ny soffa.... det ni. Nu ska jag tula med Nils, o sen ska vi ta en promenad o kolla efter en grej till claes stora dag som närmar sig, tänka att ja har en karl nära 30 år.. Kommer ihg nöär vi träffades, tyckte han var lastgammal för han skulle precis fylla 25, oj oj.. ;) Nils o Claes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0