God Morgon!

Torsdag, dagen då pappan i huset äntligen kommer hem! Jag o Nils somnade på sofflocket igår, vaknade upp med en förjävla stel nacke o såg på klockan att hon var närmare 03... Sen har vi sovit i bingen fram tills kl 07, då var det dags o gnugga ögonen o ta med sig täcket o fortsätta o mysa framför tv´n o Nils med laban o grabbarna i gymet. Nils sover i en hög med täcken, ska passa på o sticka ut med hubbe på gården, tar med babyvakten, ha en trevlig dag. Jag ska stryka alla skjortor som jag tagit med mig hem från drottnigg o tvättat åt claes igår. Det är väl o va en snäll hemmafru det!? Sen kanske jag ska ta tag i det där badrummet... Skänker en bild på min älskling, han har ju börjat blivit så chubby, ett riktigt goos! 8 veckor igår.... jisses.

Kommentarer
Postat av: Madde

Men allvarligt!! han är så söt så jag dööör! ååh va man vill gosa med de där goa ansiktet! =)

2010-02-25 @ 09:46:01
Postat av: pauline

håller med. gaaalet söt. :)

2010-02-25 @ 11:23:11
Postat av: rille

fyfaan vilken sköne! sjuuuukt gullig :)

2010-03-01 @ 14:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0