Hej!

Helgen är över och den har varit riktigt bra! I fredags så firade vi lite nyheter hemma hos Marcus o Sara, pizzor, gotte o chips - ett sjujävla fredagsmys, Nils var på toppenhumör o gurgla kvällen igenom! Mys, mys! På lördagen så gal tuppen här hemma omkring 06, lagom skönt, the snoozing days is over. Vi drog oss till halv 7 o sen gick vi upp o började pula lite, duscha o fixa oss i ordning, vid halv 10 väckte vi pappan o sen tog vi oss ner på stan för lite frukost på Mercato, mötte upp Sara o söta Alma som hade fått en "ello itty" ballong som absolut ville åka rulltrappan med henne, om och om igen. Det är ju tur man har access till gallerian när ingen annan är där, tror man skulle få en nöjd liten dam isåfall :) Sen kom Kim Goran o vi strosade lite på marken, sen till Lindex shoppade lite bodys åt Nils på rea och sen till IS! där jag hittade en jäkligt fin grön vårjacka som jag nog hemskt gärna vill ha o ska köpa mig. Känns tråkigt o köpa nu när man inte kan ha den, samtidigt som den stillar mitt shopping begär något när jag inte vill köpa när jag har lite kilon kvar o loosa. Sen drog vi hem, pulade lite o sen kom det folk, vart thai käk o nån slags spel o schlagerkväll, + curling. Josse var upprörd över att vi inte spelade den tyska versionen av UNO, det borde ju vara självklart... Jag somnade gott medans dom mindre begåvade i sällskapet körde Monopol, värt o spela i 4 timmar för att sen klunsa om vem som vinner. I dag har vi plocka lite på drottninggatan, storhandlat o bara slöat, skönt! Veckan verkar bli relativt händelserik, haha - när man är mammaledig så är det det lilla som räknas. I morgon ska Hubbe till veterinären, på tisdag ska jag förhoppningsvis få med mig Claes till Uppsala och på onsdag så blir det den första mammafikat med gallerian/yoga gänget - ska bli så kul o se alla bebisar o se hur dom reagerar på varann, o så kalrt att träffa alla morsor :) Kul!! Nej ska bjussa på en bild som säger med en thousans and thousands or wods...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0