Lotta - it´s the shit

I dag blev det en power walk till Teknikhuset - det är fan rätt långt hemifrån mig (MånsOls), i alla fall när man hade både vagn och hund o en jävla massa snö att tackla sig fram i.
När jag kom dit så blev det vibbning o 45 min, med något högre ambitionsnivå - dallret bara skaka, vidrig känsla men nu måste vi bli av med överskottet!
-
Sen tog jag bilen hem o käka mina varmt efterlängtade matrester, gjorde nämligen lax med fetaosttäcke o cocktailtomater på o lite rotfrukter, det är ju liksom min grejj nuförtiden det här med rotfrukter. Speciellt morötter rostade med olja, salt o akacia honung.... Claes fick gott reda sina egna jävla köttbullar o snabbmakaroner.
-
I morgonbitti är det dags för Josse o sätta saxen i håret, ljuvligt. Jag har spart länge nu, eller spart, jag har väl mest skitit i det men inte vetat vad jag vill göra o låta det grott. Nu under graviditeten har det växt som ogräs o jag jag har kommit på att långt hår är skit tråkigt att ha, speciellt när man är kass på o fixa det o ständigt sätter upp det. Så vi får se vad de bli, här finns inga hämningar, eller ah.. några.
-
Bjuder på en bild hur det ser ut här om dagarna, Hubert är ett extra bra stöd under matningarna med Nils... :)
Nyvaken Kalles Kaviar som inte riktigt blivit sig själv ännu......

Kommentarer
Postat av: Madde

Hubert - världens bästa brorsa!!

2010-02-10 @ 19:42:48
Postat av: pauline

vilka sötisar :)

2010-02-10 @ 20:13:06
Postat av: Susanne

ÅÅÅÅÅÅÅh, älskade Hubert. Fina pojken.... :-)



Vi saknar er som faan!!!



KRAM

2010-02-11 @ 10:02:28
URL: http://woogiebox.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0