monday maestro

Claes tog tag i skotta taket här hemma igår, jag försökte få ut Hubbe så han kunde hänga ute o do the shit, men han fick panik av kylen o sprang in direkt. Innan vi skulle sova o jag skulle kasta ut han på en sista kiss, samma sak igen, panik - gick ut vände o sprang tillbaks. I morse samma sak. Så vi har en ganska välfylld tarm o blåsa här inne tror jag. Herregud. Ja, Natten med Nils var knölig, tror han har haft lite mag issues så det var mkt bök. Sen somnade vi om gott i morse o de var riktigt skönt när Claes gick upp för o glo hockey, kunde fläka sig i hela bingen. Insåg att morgonpromenaden fick bli inställd, jag var för trött. Men sen när vi tog oss ner o såg att termometern skrek på 22 minus så vart den senare morgonpromenaden också inställd. Hur som så måste hunden ut, så vi ska bylsa på oss för en kortis. Kikade på vågen, 1 kg kvar tills första delmålet - men som sagt ikväll är det väl 5 kg, upp, josse förstår mig, haha.. Aja, ska iaf vibba ivkäll! Vill göra nåt kuuuuul idag! Kom med förslag, kanske borde ta tag i mitt hem o börja fixa för omflyttning av rum, men nä.. Har iaf skickat en massa bilder till Rasmus på Nils som ska förstoras, blir fina tavlor det :)

Kommentarer
Postat av: carro

förstår vad du menar här var det 28 minus i morse så vi ska vara inne hela dagen efter 10 var jag redo att sätta ut barnen på blocket ahah vi är friska nu i allafall ngt positivt får ta och hitta på ngt nån dag kram

2010-02-22 @ 14:03:34
Postat av: Lotta

hahaha... ja Nils har vart på god väg han också!! Absolut, jag är långtråkad så hör av dig!!

2010-02-22 @ 15:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0