Nils, finaste Nils

Nu har jag vart ner o tränat, hade gått upp ett kilo och blev faen rasande, så duktig jag har vart i veckan. Jag vibbade i ilska kan jag säga. En resumé för helgen, i fredags så kom Erik o Kim, Nils gick varm i Kims famn som vanligt, men Erik stred något för han ibland.. käkade skitmat o en fet påse natti, som jag som sagt levde på hela helgen. På lördagen blev det en långpromenad med Hubert, sen var det stan och häng hos madre som var barnvakt åt Alma Lurva, så det var röj! Sen snyggade vi till oss o åkte till Heby o käkade räkor i mängder o avslutade kvällen med att slänga ihop ett pussel. På Söndagen Alla hjärtans daaag. Jag o Claes slöade, eller rättare sagt så gjorde jag det. Han var o lämpa av Hubert hos Peter som än en gång skulle ge sig ut på långpromenad, vi kollade upp vad förra rundan låg på, när Peter gick fel - 2,4 mil, haha. Men nu blev de den rätta vängen, men den är ganska saftig den med på dryga milen. Medans jag o Nils sov, så var Claes o handlade, han hade en tre rätters i kikaren. Sen drog vi ut på en stros promenad o när vi kom hem så kavla karlsloket upp ärmarna. Först fick jag en jäkla härlig drink, dock utan alkohol, men när den dagen är kommen är det en given drink, den blir det mkt av i sommar, en syrlig passionsfrukt drink. Sen fick jag den magiska förrätten med denna härliga röra på en bruchetta, sen en skitgod kyckling med chunky salsa o tortilla o tillsist en kladdkaka. Att han själv har kommit på o skapat detta är med ett sjujävla stort kors i taket! Taclk återigen rara, älskade Claes :)

Kommentarer
Postat av: kimpa

GULLUNGE..=)

2010-02-15 @ 19:50:40
Postat av: ElinoEveline

Men guud så söt :) En sån cooling!!

2010-02-15 @ 20:08:52
Postat av: Madde

Herre jössees va fin han är!! Och måste säga att jag är mäkta imponerad av Claes middag! bjud in oss!! =)

2010-02-15 @ 20:10:36
Postat av: Susanne

Men åååååååååååååååå så fin!!!!!!!!!

KRAM

2010-02-16 @ 20:44:55
URL: http://woogiebox.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0