paradise.

Det känns sådär att det bara finns schysst uppkoppling på det trådlösa inne på badrummet. Men, men ännu mer sådär känns det att det är final i paradise, äntligen har man fått en sån där härlig skitsåpa med massa intriger att följa - slöseri påtiden kan somliga tycker, man jag är lyckligare än någonsin, igång med Big Brother, Farmen och Baren också så är allt som det borde. - Hur som så hoppas jag att min hunk Kristoffer kammar hem kosingen. Kikade på 6:ans hemsida idag, faen de flesta deltagarna är ju bara 19 bast!! Jävlar i min låda vad man börjar känna sig gammal. Det slog mig när Jacki sa igår att Erika var den äldsta där inne, hon är ju ändå 27 år. Då börja fundera på hur gamla resten är eg.. - Nu är reklamen slut, förresten haha "jag kan inte säga mitt efternamn, inte här - då kommer det ösa in facebook förfrågningar" haha, Pontus, när ska de komma fram att han är nån lurig joker eller nåt, det kan ju inte vara så här illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0