Roll on

Min son, han kan han. Vaknade upp i paniken o trodde Nils var död då det kändes som jag sovit alldeles för mkt, han låg o små gurgla lite halv som halvt vaken - klockan var 05,30 o han hade inte bett om mat en enda gång. Gud så skönt, en hel natt! Vi hoppas att det försätter i samma spår kommande nätter... Vaknade till liv två timmar senare o tog mig ut på en PW, skönt. Skönt o gå själv o skönt att komma upp o se hur stan vaknar. Längtar tills vårpromenaderna... Sen hem o mata lillen, o bylsa på honom sen skjutsa ner C till jobbet. Hem igen, käka frulle o få ordning både på mig o lill-grabben, sen iväg på läkarebesök på BVC. Nils den rackarn väger nu 4520g och är 58cm lång - har smör i pattarna tror jag. Allt såg bra ut o han charmade alla med ett stort ljudlöst skratt/leende och ett sprinkler avslut. Han kan. - Sen har jag hängt på de nya kontoret som de pulas med i Tingsrätten, blir jättebra. Ska iväg o fota i morgon o göra en rätt så schysst fotovägg. Kommer bli riktigt bra, skönt att vara nära stan! - I morgon har jag erbjudit mig att laga lunch till dom, vi får se hur fan det blir. Inte det mest fullutrustade köket. Själv har jag insett att lax lär ju vara det enklaste o godaste man kan äta, ska ladda hela frysen full med lax. lax,lax,lax- - Satt här o vänta på Claes, men så ringde han nu o upplyste om att han ju skulle bli kvar i Heby o glo på nån jävla match. Eländigt. SJälv är jag jäkligt trött, jag, hubbe o nils hann med en PW innan tv kvällen började, den vart längre än jag hade tänkt. Go kväll på er! Claes o Nils

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0