3 Januari är här, låt oss analysera.

Vi börjar med listan
-
31/12 23.55   Johannes Skoog
2/1 21.30       Carro, pojke
3/1 11.13       Erik Jayson, flicka
4/1 09.37       Erika Wallin, flicka
6/1 04.28       Pauline, pojke
6/1 05.35       Rille, pojke
7/1 23.59       Kimpalumpa, pojke
8/1 14.43       Sne Robban, shemale
9/1 16.44       Mejde, pojke
-
Vi kan konstatera ett till bortfall, det var Carros tur att blir stryken. Man kan ju tycka att den kvinnan torde ha erfarenhet, men icke!
I dag på självaste BF (beräknad födelse) så har vi alltså Erik som kandidat, och eftersom att klockslaget bara är om det fanns fler på samma dag så har han fortfarande en chans, men det är tveksamt.
-
Statusen?
Jo i morse så började det att komma lite molande små värkar, för första gången kom det med något sådär intervall också. Sen var vi ut och gick en långpromenad o jag kände hur de strålade ner i ljumskarna och att de blev lite värkar stötvis, summan summarum är väl att någonting är ju iallafall mer på gång än vad det har vart innan, men med det vill jag inte tro att något barn är på väg, idag.
-
Däremot så här på självaste BF så tänkte jag o claes att det kunde vara en god idé att packa väskan...
Min inställning "det tar vi sen, det löööser sig" den har infunnits som ett mantra under dessa 9 månader, o jag vet inte om det har vart till min fördel. I keep on update!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men ååh vad spännande Lotta! Jag tror en liten pojke tittar ut imorgon, 4 Jan, kl 21.30=) ja va precis som dig, tog allt med en klackspark.. Lika bra allt löser sig på plats! Man kan ju ändå inte förbereda sig på nåt när man inte vet hur det kommer att bli... Kroppen sköter det där så bra så=) önskar er stort lycka till!!! Ni har verkligen nåt superhäftogt framför er!!! Kramar

2010-01-03 @ 14:20:16
URL: http://gustavssonfrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0