3 januari - fortfarande.

Jag, Claes o HUbbe har vart ute o pulsat lite, eller claes försökte väl glida på sina skidor o Hubbe sprang av sig alla energi o jag stånkade i bakgrunden o försökte mig på något slags mellan tempo. Howe ever, inga mer känningar än sist.
Vi har i alla fall packat det mesta... ghaa, känns nervöst o göra det, skräckblandad förtjusning.
Nu ska vi ta en lång dusch o sen är det dags för varma mackor och en ris ála malta som jag slängde ihop, de är tider det! Kanske lite ananas, men de svider ju så jävligt i munnen..

Kommentarer
Postat av: kilu

va bra att du är så duktig på att uppdatera tycker ja. då har man koll på hur de ligger till.



imorn eftermiddag ska vi hämta våra skidor. kasnke tar os ett varv i sala på kvällen=) då kasnke vi tittar föri och visar upp!

2010-01-03 @ 20:00:41
Postat av: lotta

gört, claes vill säkert hänga på :)

2010-01-03 @ 20:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0