5 januari - BF+2

God Morgon!
En mkt lugn natt med väldigt lite happenings i magen, tyvärr. För att börja med listan:
-
31/12 23.55   Johannes Skoog
2/1 21.30       Carro, pojke
3/1 11.13       Erik Jayson, flicka
4/1 09.37       Erika Wallin, flicka
4/1 21.30       Frida Gustavsson, pojke
6/1 04.28       Pauline, pojke
6/1 05.35       Rille, pojke
7/1 23.59       Kimpalumpa, pojke
8/1 14.43       Sne Robban, shemale
9/1 16.44       Mejde, pojke
-
Japp, två ut tyvärr, Erika och Frida.
Jag håller faktiskt lite på Kim ja, dels för husefriden och för att inga större mord ska ske och dels att det är på min o Claes 1 åriga förlovningsdag, vore väl passande?!
_
Igår hann jag med en hel del, hubbe fick sin tröttgaranti hemma hos sina polare i saladamm, det tackar vi för :) Så under tiden så gjorde jag en massa ärenden med morsan, köpte pyjamas o en dräggelscarf, vilket bra idé, snyggt mode som fyller sin funktion även på en bebis, sånna kommer de bli många av!
Efter det satt  vi o gick igenom kalender för o säkra lite namn. Sen sa mors: äääh, fan de brukar ju komma med ungen det där! så vi la ner det där, haha.. nejdå, vi har en hel del bra...
-
Sen drog jag o claes o storhandla, handla ett mkt härlig energiförråd till mig som ska med when it´s time, dessvärre nalla jag en hel del av det redan igår, snacka om att otto måste simma i julmust alltså.
-
När vi kom hem så briljerade karln med att göra pannkakor, det gör vi aldrig, dels för att jag absolut inte kan o jag tänkte att hans kunskaper är väl ändå inget att ens testa men han var GRYM inte en endaste i sopen, alla var helt perfekta, jag satt o gapa när jag såg hur skicklig han var. Så nu har vi en till rätt o göra haha...
-
Nej nu ska jag ut med Hubbe, sen ska jag storstäda här hemma, hela badrummet o sovrummet iallafall, det andra ser helt OK ut, men fick panik när jag sår hur badrummet såg ut igår. Sån panik att jag sa till Claes att jag skulle vägra att åka till BB inatt, om det skulle hända nåt (detta var omkr 23.30) om inte vi hann städa badrummet först, "du tar toan o jag dammsuger, ok????". Då skratta han gott åt mig. Så tänkte ge mig lite ro i själen o ta tag i det där!
_
Förresten Paradise igår, haha.. Ja den den där Dalin var ju en stjärna i sig, och vilket jävla vider Stefan är, haha, fyfaaan, den där stackars Erika lär ju ta en flaskborste o rensa pipen.
-
Nej nu ska jag sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0