Äntligen...

Nu har vi skitit i alla i galter till barnmorskor o alla föreskrifter om hur man tar hand om barn på bästa vis. Man ska ju INTE använda napp förens en bra bit in i livets gång, men vår lilla kille har ju ett sug efter sug som heter duga. Så mina stackars jävla bröst har ju fått rättså mkt pisk och våra fingrar ska in i käften hela tiden. Så de är inte lätt att lämna ifrån sig grabben när han ständigt ska snutta på än. Så efter att ha fått ovärderlig info av Carro the super mum att hennes barn fick smaka på napp mer eller mindre när dom entrade jordelivet så bestämde jag mig att köra på samma spår. Amningen går ju jättebra, o suga kan han. Så jag tyckte att det fick vara dags nu, så Claes fick kuta in på åkrahallen o köpa de minsta napparna och GISSA om det suuugs nu. Detta var mycket populärt och jag, jag kan bara sätta mig ner med grabben brevid mig o göra vad jag vill, halelujaaa from me, my fingers and boobs.
-
Nils ser ut som maggie eller vad hon heter i simson, största nappen o inte den bästa av sugtekniker, nappen åker liksom ut hela längden och in, tjoff, tjoff.
-
Kim goren är alltså pyssling med Nils, haha - tänk vilken ära att få vara pysslingen med en judinna :)
Han väntar sig många gåvor, blod är tjockare än vatten, eller hur? :)
-
Vill även korrigera mitt inlägg där jag jag skrev om min super karl till pappa, det lät lite som att jag inte trodde att så var fallet innan Nils kom ,men så var det. Han är bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0