bebis, bebis, bebis.

Jag får aldrig nog av att lukta in bebisdoft. En del bloggar om kläder o alla shyrre pjuck som finns, o jag, jag bara njuter av att äntligen fått ett hår att snusa i, Claes hår sticks otroligt i näsan, så att få ett stor blond ljuvlig kaluffs att dra snoken i är underbart!
-
Idag fick Claes lov att jobba igen, och i morgon också... Så tråkigt! Vill ju ha honom hemma hos oss.., men så kan det vara. Kul att det även är träning ikväll, o han har inte kommit hem från jobbet en, så det blir nog en ganska lång kväll. Men det är tur att jag har världens snällaste Nils att få gosa med. Han sover som en ängel vart man än lägger honom, så väcker jag han o ger han lite mat o myser o sen somnar han om lika gott! Hade det inte vart så utan att man hade en skrikunge som man fick lov o ha med sig överallt hade man nog vart liten sliten nu. Vi klubbade iallafall i morse att vi ska ta en vecka utomlands i sommar "hela famijen", typ till mallorca på något härligt hotell, skulle vara så mysigt! Då har förhoppningsvis Nils inte ens börja krypa om man kan fortfarande få "bestämma" vart han ska vara, haha. Ska nog redan nu kika på lite resor...
-
I morse vaknade vi upp runt 9.30, Karin kom över en stund senare, Nils fick en sån fin tirsa av henne, en från Granit, en vit med en jätte fint Peacemärke, kikade på en sån body när jag var i sthlm sist. Den med ett par baggy jeans på lillen blir nog klockrent :) Sen fick Nils ett kort/brev av henne, det var en hel uppsats o Claes började läsa o blev helt tårögd. Så jag sparade med att läsa tills jag vart själv hemma, och där kom nog den första riktigt hysteriska hormonbölet. Hjälp så jag tjöt. Det var en liten berättelse om hans tid i magen, allt från att han firat midsommar och hoppat i vågor i Barcelona till varför och ATT han kallats för Otto "sylt" tills att Karin alltid kommer att finnas där med ett extra öra när man inte vill berätta saker och ting för sin mamma o pappa. Det var så jävla gulligt skrivet så jag bölade nog en timme... Karin, tack snälla gulliga du, min bästa vän sen dagis! TACK!!
-
I dag har Nils vart en stilig herre i sin fina och ENDA outfit som passar honom som ett smäck - den tjusiga kreationen står Madde och Kim med respektive för, Han bockar så han bugar!
-
Ikväll tänkte jag lägga upp mitt BB "galten" inlägg, har inge bättre för mig så då kan jag allt skriva av mig...  precis som jag gjort nu inser jag....

Kommentarer
Postat av: kilu

jag är ledig hela veckan så den största delen spenderas i soffan me datorn i knät, sökandes på olika bloggar, så ös ut me allt du känner för att skriva om. du har åtminstånde en troden läsare. jag sitter bänkad!

2010-01-12 @ 17:44:51
Postat av: Kamilla

Jag kommer nu att följa dig slaviskt. mamma är en jäkel på att vara barnvakt om det behövs :) Men hon och Eva kommer nog att fajtas om vem som ska dra vagnen. Jag grattar en gång till och önskar er all lycka.

Kramar Milla

2010-01-12 @ 22:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0