besökarnas dag

God morgon, klockan är ni 18.00 snart o jag har inte vart utanför dörren ännu.
I går vart de premiärglejj för Nilsebo. Madde hade tacopajs-fest för sin tagna examen och sitt nya jobb, mkt bra där, en riktigt klättrare på karriärsstegen. Nils var riktigt tråkig, o sov igenom hela tillställningen, trots att Kim uppträdde med sina oanade talanger...... och ljudnivån steg något i db.
Tack Madde, o hoppas ni hade kul på BJ.
-
När jag körde hem så var jag vansinnigt trött, efter heby så vart de många ggr suddigt, o den enda jag såg var sängen. När jag kom hem så ville jag snacka med Claes om hur hans cigarr kväll hade vart, så  jag hamnade i någon slags övertrötthet. Så Nils som fortfarande sov, sov och sov, sov helt enkelt vidare på mig medans jag kikade på UFC och insåg att han som snackade med mig hade tystnat, så jag låg där o kikade på UFC för mig själv tills klockan var närmare 03, då väckte jag skaran o vi gick o la oss, eller i alla fall jag. Nils tyckte att han hade sovit klart o var piggare än någonsin o ville bubbla på. Efter att ha sett till att han fått mat i magen o hade en torr rumpa så sket jag ärligt talat i att vara en god lyssnare o la dövörat till. Han lät mig sova i två timmar innan han höjde rösten o såg till att "någon" fick lov o lyssna. När klockan närmare sig halv tio bönade jag till Claes o han kunde ta över lyssnandet  så jag fick SOOOVA. "Har han vart vaken länge?". Hur är det möjligt att någon kan sova sig igenom något dylikt.
-
Jag vände mig om o jävlar vad jag somnade, i 30 min, sen ringer min bror o ska babbla.
-
Sedan dess har jag gått i ett vakuum tillstånd. Totalt färdig, nu känner jag igen mig i den där tröttheten folk pratar om, o då är den ändå bara EN natt. Strax efter att jag klubbat mig på soffan, så kom Pappa, glad att se honom, man har ju setts varje dag JÄMT, nere på jobbet o hemma, så det blir till att man saknar sin familj mer nu.
Sen kom Evelina och John över, o strax efter det kom Claes pappa Kalle. Sen skulle Claes mamma komma nu, men jag är så vansinnigt trött att han o Nils fick åka dit istället, så kan jag o Hubbe dra stockar på soffan.
Det är jättetrevligt med besök, men det är skönt o va själv också! :)
-
När grabbarna kommer hem ska vi käka pizza o sen ska vi göra avtryck på Nils innan han ska på SPA, min blonda lilla blåögde pojk älskar nuförtiden o bada, om han får bli "duschad" i baljan så han hela tiden hålls varm och sen får ha nappen i munnen, sist somnade han.
-
Nej nu ska fälla ihop mina ögonlock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0