En lördag med Nils.

Nätterna är helt underbara. Nils Ligger o sover som en prins bredvid mig, väckte han vid 04.30 o erbjöd han lite mat, han tacka o somna gott igen o vakna i takt med oss vid 08.30, underbart!
-
Sen kom Carro o  robban o siri, dom hade med sig jättesöta kläder åt lillen, så tråkigt att inte kunna använda dom nuu, strl 56 o han fullkomligt drunknar ju i 50 :/ sen hade dom med sig lunch som dom lagade, sånt lyx, gott som fan var det med :) TACK!!
-
sen kom madde o kim förbi, så trevligt så med besök.
-
Nu har jag precis utsatt mina stackars bröst för ännu en hård omgång i Nils gap, aj,aj,aaj. Ska kirra en ny blöja o sen ska vi till heby i hälsa på farfar Kalle! skönt o komma hemifrån lite! sen blir det hem o mys, i vanlig ordning!
-
imorgon ska jag o carro till barnens hus o shoppa, jag måste skaffa en amningskudde o sen lite "prematur" kläder till Nils, herregud.
-
På Återhörande!

Kommentarer
Postat av: Madde

Nils in my heart!!! =)

2010-01-09 @ 17:34:24
Postat av: kilu

haha madde då=) nils + kilu= pysslingar...hur coolt är inte de då? =) ska bli mysigt att ses imorn igen.

2010-01-09 @ 18:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0