En måndag.

Idag hade vi en måndag tillsammans jag o Nils. Vi skulle "bara" käka frukost, ta det lite lugnt, knalla ner till Pappa o luncha o sen hem o fixa lite. Först o främst så tar allt HUNDRA ggr längre tid än back in the days, o tiden bara rusar iväg. Från att ha gått upp kl.09 (efter att Nils sovit konstant från kl.23.30!!!!) tills att med stressen i halsen tok kuta ner till Teknikhuset vid 12.00 kändes som de gick på tre minuter. Efter lunchen skulle jag "bara" mata honom o sen dra iväg, men sen fick han en kaskadspya över sig, så skulle "bara" byta kläder, när det var gjort så explodera det i rumpan på han så då skulle vi "bara" byta blöja, sen skulle vi "bara" packa ihop hela kongarongen, var på väg därifrån vid 15 snåret.
-
Sen kom det besök, Madelen o Peter, fick hemskt fina pinaler! Sen sprang resten av kvällen förbi o nu sitter jag här, väntar på sängen och en ny dag..
-
God natt på er, vet ni? Jag längtar efter att få vakna i morgon, den bästa känslan i världen är att få vakna o se på sitt lilla barn som ligger bredvid en o slummrar.. underbart!

Kommentarer
Postat av: carro

Jag känner igen mig idet där hahah ska bara... så blir det alltid. Ska man passa en tid lär man vara ute två timmar före haha

2010-01-12 @ 14:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0