Internet

Mm, då var man utan internet igen då. Fast i morse så lyckades vi få till lite mottagning i köket - JA, jag ska ta tag i och fixa.
-
Har nyss vart ute på morgonpromenaden med hunden och barnet. Nu ligger Nils ute o sover och jag slänger i mig frukost, har hunnit duscha o ska försöka plocka här hemma också. Aldrig städat så mkt o så ofta någonsin tror jag.
-
I går var vi till BVC, usch rackarn börjar bli riktigt stor och jag börjar känna att livet känns förjävligt att han ska växa o bli större....
Huvudomfång: 33 vid födseln och 35 nu. Men det hade nog bara "vuxit till sig" ni vet hans mellannamn är ju Conan.
Längd: 50 cm vid födseln och 53 nu.
Vikt: 3100g vid födseln och 3500g nu.
-
I dag efter alla mina hemsysslor ska jag masa mig ner till åkrahallen o köpa lite målarfärg, tänkte ta o föreviga lite fötter och händer, som han växer så är de väl strl 42 snart o de är ju inte lika charmigt på små kort...
-
Ser fram emot till alla kommande mammor får ur sig sina barn, här ska de fikas o promeneras tycker jag, huga så tråkigt det är o vara hemma själv...
-
Nej ska surfa vidare medans det funkar!
-

Kommentarer
Postat av: Tessa

Håll uuuut! Snart kommer det födas ungar på löpande band i den här lilla staden ;-P

2010-01-22 @ 18:22:19
URL: http://mtcgunnarsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Kom till Uppsala o häng med oss! Eller så tar jag o Eddie en roadtrip till er=) vore skoj o ses! Kraam!

2010-01-23 @ 23:48:02
URL: http://gustavssonfrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0