no bananas...

Nu kan jag i lugn i ro åka till bb. badrummet är städat, har t.om skurat väggarna, det är lika bra o göra det ordentligt :) har även städat ur bilen, ser inte ut som en taikon merca längre, också ett steg närmare att det är OK att åka nu. Var ju en jävla tur att Otto inte kom den 3:e, hur skulle det ha gått... utan städad bil o badrum.
-
Nu har jag bara lite små fix som borde vara klart innan storken kommer. Förresten så har jag nu konverterat helt från att i 9 månader känt att det blir en grabbhalva till det solklara att det kommer att bli en tösabit, helt jättesäker. Namn o allt är klart, haha.. nästan.... vi får se, är så jävla nyfiken nu! Bara det är en bebis som kommer, en frisk sådan så är jag lycklig :)
-
Har suttit här o vart hungrig mkt, mkt länge, vi bestämde oss för en varsin panpizza från papillon ( vet madde att jag aldrig mer skulle beställa därifrån....men, men..) så när claes skulle åka o hämta fick han en transport, på direkten, toppen, kall pizza, ska slå på ugnen, men ändå inte samma.
-
Har faktiskt en hel del känningar idag, får se vart natten slutar, men jag tror det ska mer till än så här!

Kommentarer
Postat av: Linda

Å så spännande!! Det kan ju börja så där lite smått ju...sen komma igång!! Hoppas h*n vill ut snart!! Lycka till!! förresten tror jag nog lika som Sne- Robban..... ;-) han brukar va bra på det där...

2010-01-05 @ 19:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0