online

säger bara en sak: I´m online!
Maacbooken o jag skenar tillsammans på webbens vågor, som vi surfar!
Gott nytt år på er!
Här var det en heldag tillsammans med familjen bosell, ett lagom tempo med en trerätters o lite bubbel o babbel, passade mig utmärkt, otto höll sig till planen o stannade inne.
Sne Robban var raketansvarig o dividerade mkt om i vilken ordning de skulle avfyras, raketen - tårtan, tårtan - raketen, i den sistnämnda ordningen blev det, sagt o gjort o sällskapet gick ut, sne robban"rutiga björnfittan" bosell placerade tårtan i snön o vi gick o trampade på att klockan skulle bli en minut innan tolvslaget så fick bränna på skiten. alarmet går o jag o claes tar skydd, första av 16 smällar går i en fin form rätt mot månen, sen händer det ödestigande,tårtfan välter. Jag trodde vi var mitt i bagdad, smällar o blixtar, explosioner o raketer tammefan överallt, in i tallarna, in mot grannarna, i skogen, rätt över cykelbanan, upp i teleledningarna, jag har aldrig vart så skitnödig o skrattat så mkt samtidigt o hoppats så jävligt på att skiten skulle ta slut. "vilken jävla smäääääll". det var ju bara tur att det inte hände nåt värre eller att nån kom på cykelbanan, den är ju rättså trafikerad i vanliga fall...
så nu väntar vi bara in aschberg o grannfejden, hahaha...
då har vi även en strykning på ottos lista: Sorry Johannes! näst ut är Carro...
31/12 23.55   Johannes Skoog
2/1 21.30       Carro, pojke
3/1 11.13       Erik Jayson, flicka
4/1 09.37       Erika Wallin, flicka
6/1 04.28       Pauline, pojke
6/1 05.35       Rille, pojke
7/1 23.59       Kimpalumpa, pojke
8/1 14.43       Sne Robban, shemale
9/1 16.44       Mejde, pojke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0