week - end.

Helgerna lyckas gå fort. - Jag fick tillslut min pizza, vi kikade på Let´s Dance och jag o Nils somnade gott tillsammans med Sherlock Holms. Synd på Jude Law där. - I går när vi vaknade upp lät Nils mer som ett monster än en bebis. Han hade blivit förkyld. Rossel, slem o snorigt, det är inte lätt och vara en bebis med alla dom extra tillbehören. Men med nässug och koksalt så blir det något bättre. Madde älskade nässugen, hon ska nog få Nils sen när han är klar med den. - Kim o Madde var som sagt här i går, det blev Thai och en sjujävla påse Natti godis, det sjukaste var att det fanns 4 bitar kvar i morse.. Men eftersom Madde vars största önskan den här veckan var Thai, inte kunde äta upp sin mat för att den var för stark (kalla inte mig känslig, jag äter en thai med TRE chilli varningar och blinkar inte ens), så hennes thai blev någon slags teaser innan hon slog till på maincoursen som i detta fall blev skålen med godiset. - Hur som, Robinson final o massa skitsnack. Tills Kim ville få reklamen o gå fortare o kom på en musiktävling, det slutade med att madde fastnade lite för mkt i detta nostalgi träsk tillsammans med Joel Kinneman, så vid tre snåret gick vi o la oss. Claes kom hem från Rockland vid två tiden, medans Madde var fullt upptagen i Joel så fann jag mig i kvällens UFC matcher. - Efter att jag fått Madde i säng o skickat upp Claes o bett han "lägga ihop rullade handdukar under madrassen", så Nils skulle komma upp lite å få bättre med luft, var det tillsist min tur att lägga mig. När vi kommer upp i sängen ser vi hur Claes har bäddad in hela bingen i handdukar. Fan vad trött jag blev. - I dag åkte ja o köpte en stor frukost på åkrahallen, sen fick Claes en massa jobb o jag o Madde tog barn, vagn o hund och gick en långpromenad - vart ju toppen väder. - Känns som jag nyss kom in och redan är klockan 19, fattar inte vart tiden tar vägen.

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja jäklarns vilken härlig kväll och dag idag! =) den där snorsugarn gjorde verkligen underverk för den där lilla näsan, tur att den finns, men faan va äcklig..

2010-01-31 @ 21:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0