Burkini.

Hittade den här bilden. Rattarna sitter där dom en gång satt o magen går inåt. I dag ser bilden inte lika dan ut och jag undrar om lärkan hyr ut sina burkinisar utanför simhallen. FYFAN. Aja, jag, Nils o Hubbe drar upp till Månsan o solar idag. Det är väl bättre o vara brun o fet än blek o fet?! Först ska jag ner på stan, köpa dammsugarpåsar till husan som kommer och beställa blommor till claes kusin som vi ska fira ikväll i uppsala. Borde även köpa en kofta till Nils som han kan dra över sin härlig skjort outfit som skall på ikväll. Han så go min unge, i går la vi han i bingen efter kl.21, satt på youtube med massa vaggvisor (vi kan inte sjunga nån, eller vi kan inte ens några....2010 jag vet). Där låg han o mös o lyssna o tulade, sen hade han somnat när kl var 21.30. Sen vart det flaskan efter 24 när vi kikat klart på Oz o sen vaknade han för 45 min o ville ha frukost o somnade gott om. Gött! Nehepp, frukost o lite bestyr då kanske.

Kommentarer
Postat av: carro

burkinis blir det för mig med kan jag säga!!

2010-06-05 @ 08:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0