Come on...

idag fick Claes halvdag ledigt, det har vi vart väldigt glada åt! Men inte passade Nils på o ta sovmorgpn för det, vi 6 var det dags o vaaaakna, o skratta o jollra. Vi har ju bytt sovrum nu o han har fått sin "fabler luftballong" över sängen, en luftballong med lite figurer som sitter i korgen. Nils fullkomligt älskar den! La tillbaks han i sin binge o satt fart på ballong o han var helt fast. Jag somnade till o vaknade EN TIMME senare, vad tror ni han gör? Ligger med armarna uppsträckta mot ballongen o bara jätteler, han har haft jättekul med den där, haha, trollunge. Jag tog ut hunden en sväng, skottade på gården o Claes gjorde hemmasysslorna, så som disk, plock and so on. Han avslutade det hela med "du har fan fullt upp om dagarna du" precis. Hubbe är med sussie hos veterinären för vaccinering, kul för honom o komma ut lite, haha.. När jag kom hem såg jag att grannen ställt in sin feta bil på vår garageuppfart, förstod inte poängen med det o fortsatt in. Här hemma kunde jag FAN inte ge mig på att äta cocosbollar sen marken, jag åt 5 st. Det är sant! och jag försöker gå ner i vikt, hur fan tänker jag! Men, skit i det, när jag satt här o tröck i mig den 5:e såg jag i ögonvrån en man utanför, jag satt nästan bollen i halsen o skynda mig o ta bort resterna o öppnade dörren. Det var grannen som förklarade om bilsituationen, han hade kört fast o fick lov o stå där medan han skulle skotta, efter vi snicksnackat lite (första gången jag träffar honom) o jag stänger dörren o går förbi spegeln ser jag hur jag har vitt torkat cocossmet över hela jävla hakan.. haha fyfan.. Ja ni, här har vi en bild när man såg någorlunda ok ut i kroppen, får se om vi kan komma dit igen.... Men vadfan i det här skitvädret kommer man varken ut eller vill göra annat än att äta skit, är jag ensam om det?

Kommentarer
Postat av: kilu

lilla trollungen. har redan abstinens.



och du, du är så fin som du är. hur var de nu, 9 mån upp, 9 mån ner. ta de luuugnt. många månader att moffa..kram

2010-03-01 @ 17:12:17
Postat av: mathilda

stödjer dig till fullo i att man är väldigt duktig på att vara inne och moffsa i sig godsaker...men tror att de är en av fördelarna när kidsen är små...förstå sen när vi ska leka och springa runt med dem heeeela dagarna..då behövs energidepåer..hihi

2010-03-02 @ 17:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0