En dag med en del på schemat

Nils jollra på i vanlig takt när klockan passerat 06, jollra på med sina polare i ballongen men sen avr det dags att ta sig upp. Messa lite med Carro o hon föreslog att vi skulle ta oss ner till "Fröet" i Mikalesgården, någonslags barnträff. Jag missade tiden o kom in efter 10 min o alla sitter där i en stor ring o sjunger om fingrarna, hatar o komma in sent på såna där tillställningar (ah precis fingertillställningar..). Det var kul o träffa Carro o Linda o kidsen, Nils har väl mer behållning av det när han är lite större :) Sen till morsan, snacka lite blaj o sen till kontoret, har gjort lite grejer till gallerian.. sen vart de ner till akroplois o hämta lunch - tänk att jag kunde avstå från potatismos och vara nygräddade "pizzabröd". Men i morse så hade jag gått ner till mitt första delmål.., I will do this. nu sitter jag o Nils här uppe på kontoret, han i sin vagn o jag framför datorn. Funderar på att gå ner på stan o kika efter födelsedagspresenter åt bosellbarnen, mitt lilla gudbarn Ziri fyller ju hela ett år i morgon! Galet! Så söt! Och liam blir 6, större än någonsin... Sen ska jag o Emelie ta promenaden till Linnea på mammafika, mkt, mkte trevlig :) hoppas jag kan hålla mig borta från fika bara..... I går blev det iaf LCHF mat hos svärföräldrarna o en massa mörkchoklad hemma hos Goran, nice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0