Katten!

Vilken helg jag har haft. Orkar inte skriva för mkt, för min bakfylla har inte släpp taget om mig helt ännu. Men det var en trevlig tillställning på drottninggatan, och det var kul på hotan också, än fast medelåldern inte ens höjs upp pga av mig, så jävla lastgammal känner man sig, o man saknar de gamla tiderna när ens egen ålder var majoriteten av folket! Those days are gone... Jag fick iaf med mig en karl hem, Månsson, han la sig på soffan o käka chips när klockan var 4 medans jag städade i tron om att han hade beställt en taxi till "gräddhyllan", madde stod vi liljas o väntade o tillslut tog hon taxin till oss, den fan som käkade chips hade inte beställt nån. Vi tog oss till gräddhyllan o vid garaget hittade vi en katt som jag ville ta in, ville att han skulle sova med oss, men madde ville att katten skulle avsky oss o slängde iväg han in i en snödriva sen sprang vi upp mot dörren o hoppades på att katten inte ville med, sen tittade vi ut o då stod den lillefan o pingla med sin plinga o ville hänga med in, då öppna vi en tonfiskburk som vi sprang ut med. Claes berättade att han hade tittat ut o undra vad fan vi höll på med, två dyngrakor sprang o löjla oss med en tonfiskburk borta vid lekstugan. Katten verka nöjd. Sen hade vi en egen lien efterfest i badrummet, vi låg ner o försökte få till bra sug i bröstpumpen, haha.. ja herregud. Kul var det och segt igår, o idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0