Lådan är borta

Nu är den slut, lådan är borta, lådan är tom, cocsbollarna ligger inte där o skriker efter mig längre. Dom är döda, uppätna och borta, så idag hoppas vi få lite lugn o ro här hemma. Nils mitt underbara barn, han måste vara den snällaste och bästaste bebisen någonsin. I går somnade han här ute hos mig i vardagsrummet vid 20 snåret, sen vaknade han till vid 23 när Claes kom hem från träningen o jag bestämde mig för o vakna från soffan o snarka klart i bingen. Han fick lite käk o vi gick in i sängen, han fick somna i sin säng och fortsatte o sova hela natten - tills 06.00!! Då vakna jag, tänkte att han var död men han fann han i mkt gott skick :) han sov fortfarande, eftersom jag var någorlunda pigg så väckte jag han o gav han mat, sen somnade vi om igen o vakande 9.30! Oh my god, min älskade lilla grabb! Han kan han! Nu ska vi mysa lite, sen ut o gå med hubbe! Sen ska det börja pulas här hemma, tog hem ett lass från drottninggatan i helgen som ligger utspritt överallt! Inge Uppsala idag, Claes fick en massa jobb... :/ Men i morgon är det mamma fika, ska bli skitkul! Och på fredag ska jag o mamma o Nils på roadtrip till Leksand, hälsa på moster o strosa omkring i dalalandet!

Kommentarer
Postat av: Erika

Om ni ska till Leksand måste jag bara tipsa. Stanna till i Sågmyra lager 157 outlet. Där finns en butik som heter Calimero, outlet på Villervalla kläder till Nils och massa andra helsköna prylar. Värt ett besök. Ha det bra!

2010-03-02 @ 15:01:16
URL: http://dalajanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0