Min dag i dag

I dag har det fejats vill jag lova, har fixat iordning sovrummet nu, så det ser riktigt hyffsat ut! Sen har det plockats, gåtts promenader, lagats lunch, städat, strykit, tvättat 5 tvättar kläder. Det värsta är att hänga o lägga in kläderna där dom hör hemma, hatar´t. På eftermiddagen bakade jag även jäkligt fina muffins, får se om det hinner bli uppätna tills i morgon eller om det går att bjussa på till morsorna. Nils har varit ett snällt barn som sovit, sovit och sovit o låtit mamma gjort alla sysslor i fred. Men ska nog väcka han lite så man får sig lite gos, han har blivit så jäkla stor! Nu är han riktigt stadig i nacken... lill killen blev stor, och snart blir han stor i ett annat avseende, han ska få en kusin :) Ska bli kul o få en kusin som är jämngammal, så snart är jag tvåbarnsfaster.. :) Det var inte länge sen Alma var en liten skit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0