4 månader,5 år, tappar hår.

I dag fyller våran gosse 4 månader, tänk så tiden går. Men när man tittar tillbaks i arkivet så känns de som det var hundra år sedan, adventsljusstakar kvar i fönstret på BB o han är ju SJUKT liten. Just nu är Nils i en sån period så man önskar han blev lite, lite större. Han är för stor för o vara en bebis som bara sover o äter,o för liten för att kunna sitta o leka lite för sig själv o ha sig, något mellanting just nu. Så liten!!! Jag syndade igår, åt på MAX o lite godis, men jag var sugen o jag ville ha. Hade iaf tränat lite innan, o jag hoppas mina PW kan återkomma i morgonbitti, fick sån djävulsk träningsvärk så jag är glad att jag överlevde de senaste dagarna. I går var ju i v-ås, mysigt o åka dit o bara vara någon annastans än hemma med Claes o Nils. Sitter just nu o kikar på sommarresor, skulle vilja göra så mkt, men C har ju fotbollen o jobb, men ev blir det en "weekend" på Gotland (har ju fan aldrig vart där) o kanske en charter i slutet av agusti.. får se, får se. HAr vart så jävla effektiv idag, tvätta 3 tvättar, vädra täckena, städa hela jävla huset (läs plocka) medans Nils sov. Skönt, o i morgon kommer städerskan o polerar upp stället, nice :) I morgon firar jag o Claes 5 år, han på match hela kvällen o jag med en flaska vin i soffan kanske?! Och på Lördag ska vi till Siggbo erik på kalas, kul! Synd att det ska regna hela lördan o vara typ 5 grader kallt, FAN! Men det blir bra ändå!! Hej på er!

Kommentarer
Postat av: pauline

ni får åka till gotland v 30, då är vi, syster med familj o andreas med barn där hela veckan. :)

2010-05-06 @ 18:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0