lite länge sen.

Tänker bara dra lite kortheter. Långhelgen inleddes med ett jäkla härligt mammafika, haha... jag tycker så mkt om er :) Therese hade i vanlig ordning fått till den där kladdkakan, det vart sent som vanligt så alla utom linnea stressade hemåt en sväng innan vi kämpa bort kladdkakan på boxersize, jag o mathilda körde med varann o jag vettefan vad som var jobbigast, slåss eller sparra mot henne..... Stel o jävlig dagen efter. Jag o Kim drog o kika lite på hästhoppning i heby, kollade på Emelie som tävlade, bra gick det. Kim var rädd för det mesta som rörde sig. Sen på kvällen kom Min sysrer med familj upp från skåneland, det blev en pizzabuffe på kvällen. Sen kom Erik o Kim ode blev en mkt väl utvald film o en fet jävla påse godis. På fredagen åkte jag o alla mina grabbar till strömsholm, det var dags för mig att salnta upp 2676:- (självrisk på 2500 kr) för att få en vetskap om hubbes trasslande vänsterben. Var där i tre timmar o vart inte mkt klokare, nu är han satt på antiinflamatoriskt o koppelpromenader i tre veckor. kul. Sen hem o tacogratäng en trappa upp med hela familjen igen. Jag o Claes bjussa på kladdkaka (fröidinge.......). Sen vart det lite bubbel o babbel. På lördagen så åkte claes på match o jag hängde med Nisse uppe i stugan med familjen igen, korvgrillning o häng med skånefamiljen i solen. Eller jag o Nils höll oss väl mest i skuggan. På eftermiddagen begav dom sig hemåt o morsan vart satt på att göra en sangria att ta med sig till Siggbo bbq. Siggbo är mitt andra hem på lördagar. Erik stod för grillandet o de gjorde han jävligt bra, bättre kund det blivit om han slängt på sig ett vitt linne. Vi käkade, o mådde gott i sensolen länge, länge, länge, myggor o myggbett, värmelampor, filtar,massa snack o en päronkonjak till morsan. Fint. Sen tackade vi för oss efter midnatten o bgav oss hemåt för att lura ihop i soffan o glo på UFC, tänk så jag älskar den sporten. I dag kom Erik o Kim på american pancakes brunch, med blåbär,jordgubbar,bananer o syrup. GOTT. (o smör a´la claes.). Sen vart vi sega, men en bra bot in på eftermiddagen så bestämde vi oss för o dra till ikea. Nils ville ha en stol så han kan sitta o käka med oss. Sagt o gjort o vi for. När vi kom fram till vås frågade jag claes efter skötväskan, "öö, skulle jag ta den". Så det vad med hopp om livet som vi tordes köra en ikea, on off o MAX utan varken, snutt, blöja eller framförallt MAT. Men det gick bra, min kille är underbar o han är som oftast jäkligt go o gla o ha med sig. Sen tog vi en singsang genom grällsta/tullsta/styrars/johannesberg/forsellesgatan/drottninggatan. Tack för en fin kväll alla, spec Liga la Kilu, la Erik.

Kommentarer
Postat av: Madde

Aaa men du, vilken härlig helg ni haft, så när som på Hubbes veterinärbesök! jag vet ju av erfarenhet att dina pancakes is to die for, avundsjuk!! =) dags för mig att boka in en natt på drottninggatan...

2010-05-17 @ 19:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0