MOrsdag - min dag :)

Succéhelg! I fredags drog jag jätten o snygg Forni (kim) till gåvan hämta upp madde, mot uppsala, skaffa härlig sushi (börjar bli grymt gott!!) sen avnjöt vi dem på Tarturgatan som nu är ett minne blott. Drog på oss high heels o trippa ner i skoda superb mot stan, mötte elin utanför bion - time fore SATC 2. Jag tycjte den var skitbra, lite missöden med grabben brevid mig, (han var en av få där o bara det gjorde han svettig) jag råkade nämligen klia på han ben istället för mitt eget o komma åt han var o varannat, han tydde sig mer o mer åt sin tjej o skulle verkligen poängtera att han hade sällskap där. Usch, kände mig som om jag raggade riktigt kasst på honom (och det var ju inte min avsikt att göra överhuvudtaget) han vänta väl bara på att jag skulle avsluta med "jag har tappat mitt telefon nr, kan jag få ditt?". - Hur som, bion var klar o bra o vi drog vidare mot Fram fickan (right?!) o tog in nachotallrik o en varsin mojito. Dock alkoholfri då vi skulle köra hem. Men fint var det! - Lördagen var kanon, Kim, Erik o vi käkade brunch på jernvägen, sen drog vi en spontanare till vås, shoppa lite. Nils var vaken o på topp humör HELA tiden, från sala till sala, underbar unge!!! Sen hemma så handla vi mat o claes gjorde riktigt fint kvällskäk! Sen slappade vi framför en vidrig film, så det var väl mest på helspänn. - I dag fick jag världens finaste paket av NILS! Morsdag, fick ett ROck by Sweden halsband, skitfint!!! Sen har vi mys med våra familjer hela dagen, nu ska vi glo på film i bingen! Förresten, idag rullade Nils från rygg till mage, yes! :) o idag var det ett års sen vi kom ut med Nils nyheten o nu ligger han här brevid, underbart! Puss o gonatt!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja tänka sig, det händer mkt på ett år. =) ni är mer än välkomna till lenngrensgatan, jag tror att ni kan komma att trivas här oxå.. blir dock längre att hämta sushi.

2010-05-30 @ 22:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0