Mygg!

HAr säkert 24 myggbett all over. Hoppas att den jävla bekämpningen fungerar. Verkar ha läsk i ådrorna, och det kanske inte är helt omöjligt heller iof. Haft två sköna dagar med Nils o Kim, slapp o stek i solen. Inte för Nils dock, men har nog ändå den som skapat mest färg i nyllet. I morse vaknade jag halv 6, matade Nils som sover som en gris efter att få gröt som sista mål inför natten. Efter att jag matat honom o han somnade om så tog jag på mig mina RYN skor som jag fick av Claes igår (tack :) ) o så tog jag en 45 minuters valk, det kändes i rygg, röv, o mage!! Kul! Sen kom jag hem, o kröp ner alldeles kallsvettig i en varmsäng brevid mina favoriter (ja, jag ska byta lakan). Nils o jag kollade på sista avsnittet av Hollywoodfruar o sen somna vi gott en timme till! Mysigt!! Nu ska vi plaska i varsin balja o sen ner på stan o ha en lunchdate med pappsen, sen ska vi hitta en present till Nils faster som har kalas ikväll, hon fyller hela 6 år! haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0