Näe, Näsa, Näsa!

"Du menar näsa, nos har hundar och katter inte människor." Jag älskar fullkomligen denna unge, sök på "näsa inte nos" på youtube, hahaha... Ja du Madde, i går såg vi en Vågel, alldeles död o jävlig. Vi var på väg hem från ICA, med en STOR kasse mat som vi skulle tillaga i det alldeles-under-all-kritik-köket hemma hos Kim (näråå inte helt). Nils, Ellen från fjällen, Kim, Madde o jag hade härlig myskväll. Nils är fortfarne en jätte jämfört med Ellen, men stundtals ville han gosa med henne, I think it can be something in the end.... Kim hade köpr Mia och Klara dvd, guld!! Nils har sovit bra i natt o ville tula enda fram till kl 09.30, it´s a fuckin rekord! Han somna med en flaska i gapet för en timme sen, o jag o hubbe har lufsat omkring i skogen. Nu väntar jag på att han vill vakna o vi tillsammans med karln ska ta oss ner på stan o strosa...., vill även till Östs o kika om det finns nån soffa... I går eftermiddag var det även mammafika, känns som det var sjukt länge sen sist, Emelie köper fan jämt gottigt jävla fika, man kanske borde köra på samma linje istället för att baka?! :) Kul att kidsen börjar kunna (kanske) ha lite kul tillsammans, ah, eh dom ligger brevid varann iaf.. haha, men roligt att det är så än att de bara ligger i varsin famn.. snart blir det väl ett jävla röj när det börjar vara både högt o lågt. Ikväll är det dags för födelsedagsfirande av Erik ponti i Siggbo, fan för vädret bara! Men det ska bli skitkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0