Right.

ibalnd blir man bara inspårad i ett spår och där fastnar tankarna vad man gör. Kan inte allt bara vara lika bra som fasaden? - målad och fin på ytan.

Måste börja le lite mera. Jag får så dåligt samvete, men jag kan inte råda bot på det. Men jag har insett att JAG måste, det blir ju iaf inte bättre den här vägen - man får ta halva vägen var, och just nu är ju jag så långt bort från halvvägs som man kan komma. Fuck off.

Idag har varit en bra dag, ialla fall till lunch för då kom Martin och åt pannkakor med mig. Jag gillar Martin så mkt. Claes var ju iof också med, men han är ju standard. Sen jobbade jag vidare - hem, och sen ner och träna. Skulle eg haft en sovrum-dag-idag- men det blev en skruva-i-hop-ett-ikea-badrumskåp. Nu ska det bara sättas upp på väggen, det var ju fakstikt i somras som badrummet blev klart. Men man ska inte stressa. Men jag har insett att badrumsskåp finns för en anledning. Definitivt.

Sen vart jag arg - nu ska jag göra något annat - kanske nåt vettigt - kanske ta kväller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0