Invalido.

Japp, min invalido är hemma. vi har handikappsanpassat hemma, så jag tror Hubbe är nöjd. Haha, sängarna har vi tagit av bena på, så han kan "gå" upp i dom, för där SKA han ju bara sova om nätterna. Annars är han pigg o glad, eller glad är kanske fel ord, han har städnigt tristess, det gör väl ingen glad, o de ska han få ha minst 2 veckor till..., men han börjar gilla buren han hänger i.., vad ska han göra, bara gilla läget!

Helgen var skön, i fredags blev det thai/pizza i heby, sen hem till macke o elin o kolla på hjälp OCH spela wii - OS. Elin var slog en hel del värdsrekord, b.la i sput - det var hon en jävel på! Sen kom vi hem på sena natten..
Lördag åkte ja o mamma o hämta hubbe vid 12 snåret, på strömsholm, o claes var i gruvan med laget på "höjdbanan".  Sen när vi kom hem så var jag både jätte sugen på att "vilja" gå ut, när de bjöds till fest, men jag avr oxå jäkligt sugen på att hänga hemma med en påse från natti.... Men sen tog jag beslutet att gå hem till Madde på förfest och käka  KAJPAJ, fan den slår ALDRIG fel! Det var trevligt, sen lagom till att dom skulle vidare till frälsis o ja till natti för inskaffa min påse små godis så brast nåt i min näsa, jävlar vad jag blödde, så lite lustig såg man ut när man plocka ihop godis med en stor blodig tuss i näsan, men så kan det gå. Och inte gick de över heller, när ja kom hem börja de blöda i den andra borren, så de blödde nog iaf i 45 min... Sen la vi oss på golvet  me hubbhund o kika film, jäkligt skönt. och skönare vare i går när man  vakna upp Obakis!

Nej nu ska ta me mig karln o äta på gömman!

 Här hålls de om benet, nere på jobbet, han huserar under skrivbordet som prel. bostad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0