Super-helgen-här

Jaha dagen började med jäkt o stress - fotografering för Mattias Johansson till hemsidan, vad fan skulle man ha på sig? hårborsten försvann o allt ja skulle kunna ha var skrynkligt o strykjärnet - vart fan finns det?
Ah hitta på allt o komponerade det någorlunda iaf, o fingrar har man ju så man ju kamma håret med det.. fyfan.
Aja, som sagt det värsta som finns är väl att bli fotad?! Ah, jag tyckte det gck åt helvete, men de kasnke blir bra sen, we will see. Det var ju kul när man fick se dom andras bilder, alla var seriösa och hade gråa och svartkläder, jag körde på min corall-röda blus oxh as garva.. aja, det är ju tur att nån tillför färg o glädje på det här företaget!

Well, i morgon - då ska det först bli till att åka med hubbe grabben till skogsgläntans-pensionat, där ska han få vara tills på söndag, ska bli kul o testa hur det funkar! Men igår så dryga sig ju pappa med han, så han stäckte sig, fan, de som har gått så bra hittills, så nu lättar han en del på benet igen.. hur kan man inte bara låta bli.
Sen ska man hem och svira om och ta med sig kameran på axeln o gå på Hilding Vildings dop ! ska bli kul, ska fota massor! Sen får vi se om vi hinner med fikat,  för sen ska vi hämta upp macke o elin o dra til sthlm, först hälsa på rasmus o linnea, kolla in deras nya place (ska jäligt spännande) o sen käka någonstans o sen gå på ALICIA!!  o innan är ju salem al fakir, det ska bli så jäkla kul ! :- ) Skit mysigt ! Kul att rappe o linnea bor vid globen också, helt perfekt :- )

Japp de är min helg det, ska inleda bättre med thai snart tror jag..., Tja !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0