hösthösthösthöst

visst börjar den krypa sig inpå? När jag gick ut i morse o hämtade tidningen hos mor o far så var de full fart på ekebyskolan. och riktigt svalt var det också. fick lite flachbacks från när en annan började på högstadiet, en helt ny värld. spännande o läskigt var det, men högstadiet var väl iaf en av det roligaste tiderna o ens liv också.

ska försöka städa ur "datarummet" nu så det kan bli ett sovrum... vi börjar i den änden. som vanligt trycks det in mer skit i skitrummet o det känns låångt tills det blir klart. fick precis ett samtal från rhodos varmt som satan o allt var toppen.
om en vecka är vi också där. det jävligaste var att det var sjukt mkt höga vågar... ghaa... nu borde otto inte få ge sig ut mer i sånt, men jag villlllll.  ett annat lite prolem som jag inte riktigt har velat ifrågasatt ännu är att nyckeln in till marcus o sara som jag sa att jag hade (för att komma in o vatna blommor osv...) finns inte här..., tror att jag har den i almas vagn..inne hos dom. får se hur jag löser det där... nån komme rju hängas om alla blommor döda iaf,

bra städ låt:

http://www.youtube.com/watch?v=9xjkBpore34


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0