skymning

så bra cet blev i min hall - inte helt klar ännu, ska skaka fram häftstift till pistolen så ska jag skjuta fast nytt tyg på stolarna,men skoskåpen mina damer o herrar. jag får helt enkelt visa är allt är på plats. så nu är det bara det roliga som återstår att göra sig av med allt ikea emballage.

minns nu sommarboken "tordyveln flyger i skymningen" den borde man nästan greppa så här i sommarn. underbar.

härligt att vakna upp till strålande sol, men det känns ändå inte som det är solväder. vet inte vad jag ska göra mer än att fixa till i hallen. Jo, jag ska sitta o planera garderober på ikea hemsida, kanske man kan göra när solen går i moln iof..

om nästan en vecka är det dags att få se Otto Sylt in live. galet, ni som undrar om namnet Otto Sylt (för oss barca resenärer är det ju självklart). Jag o claes har baraen "grabbhalva" i huvet och det känns bara som det blir en liten sån, inte så att vi bara vill ha en kille, nej, nej, men det känns bara så, och vi kommer på oss jämt med att vi alltid säger "när han kommer". Otto var mitt första namn som jag kände lite hatkärlek till, så det blev ett sk. projektnamn. sen när jag o evelina gick runt i barcelona en dag som alla andra o gick bort oss så var vi förbannade o tog en taxi dit vi skulle, i tain ser vi ett ställe med en stor neon skylt "OTTO SYLT", sen fick vi höra att det tydligen var ett skitärligt ställe, o Otto kommer ju bli härligt galen, därav följdnamnet Sylt. Mr. Sylt.

och nästa helg är det även dags för poolfester, förjävligt att det ska behöva vara två härliga samma dag. hos elin och hos rickard larsson. elins lockar mest, men jag känner mig dum om jag inte går på rickard o vill ju det med. kanske blir en början hos rickard o sen till elin... ah fan, det visar sig.

nej nu ska ja o hubbe ut o knalla, sen ikväll ska jag , hjelte, hubbe o farsan ut i svampskogen, vankas svampmacka!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill ha dej och otto sylt i min pool på lördag! Mamma sim för böveln hahah:) Låter som en plan att va hos Larssons först å sen komma över till mig!

2009-07-19 @ 11:49:50
URL: http://elinjosefin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0