Helvetes jävla skit med H

Jahapp, då har man legat sömnlös pga av två olika saker.
Det första är då givetvis detta bekymmer med hotell, den enda ledtråd jag har att gå på är ju mitt bankuttag som det står "www. travel " det är det enda, vet ni hur många internetbolag som heter något med travel? Många av dessa har inte ens telefon eller någon kontaktinfo. Det jag försöker göra nu är att få tag i min bankman som jag tänke kunde luska ut vilket företag detta är, jag tror det är den enda vägen till hotellrummet.

anledning två varför det var svårt att sova igår var pga vägvärket som helt sonika får för sig att SKRAPA bort ALL jävla asfalt på vägen mellan oss och dammen, dom som inte vet vart vårat sovrum är så vetter det ut mot denna väg. Hela kåken vibrerade, och det lät som hela jävla sala skulle ramla isär och en tuta till förbannelse tuta tillv arje gång en lastbil skulle köra fram en meter. Detta kommer man på att man ska dra igång kl. 21 på kvällen till långt in på natten. Vist lite med trafik, men för faaan! En måndagsnatt, det är väl bara leda om trafiken på dagen.

Hade möte - butikschefsmöte idag, gick upp halv 7 o var kopiöst bedövad av tröttheten. Släpade mig in i köket, (läs noga nu) gick fram till mitt köksbord, tog en nektarin, snedda av till kranen, sköljde av den, snedda golvet ut till vardagsrummet, satt mig i soffan och åt upp den  för att hämta lite blodsocket o piggan till. satt i soffan i kanske 6 min MAX. Jag kvicknade till och gick ut i köket för att slänga kärnan och klä på mig. När jag kommer in i köket ser jag detta - EN STOR FET JÄVLA RÅTT JÄVEL SOM LIGGER HELT JÄLVA DÖD   MITT PÅ GOLVET HELVETET. Jag sket på mig o sprang med höga knän upp i sängen till claes och började grina. Varför ligger det en DÖÖÖD råtta där NU?! hur fan kan den ha kommit in i köket på 6 min och bara dö???? Claes som hade sovmorgon vart jätteglad över sitt uppvaknande, och ni som läste vårt råttinlägg förrut förstod kanske att han är räddare än mig vad det gäller detta. Jag tvingade Claes upp och ut o hämta en skyffel o ta bort fan. Han är ju trotsallt en penisbesittar o bör ha lite stake.

när vi skulle skyffla upp kadavret så inser vi att råttan är stendöd (som vi förmodade) men att han nog har varit det i mer än 6 minuter. han har inte mkt movements left så att säga utan är stel som en stylta. vi inser att jag som har korsat mordplatsen ett dussintal ggr måste bara ha varit så trött o haft ett sånt flyt att jag inte trampat på liket som alltså ligger mitt i skottlinjen. när vi senare utredar brottsplatsen så inser vi att mot min förmodan så har råttfan inte bara fått i sig lite gift o gått in o dött utan det är bloddroppar lite överallt. råttan måste alltså vart skadad, vi har riktat våra misstankar jämtemot hubert, men det verkar högst osannolikt. det borde vi ha hört om han skulle ha gått o mördat under natten, den fan gör sig inte ohörd.

inte en bra start på morgonen, och jag kan säga att det blev då fan inte bättre, ett krig startades, än fast vi flagg kom upp så är faran ännu inte över. en del tar så mkt energi av än, och vet ni då? jag ska få...... 10 veckors semester, jag kommer vara totalt ledig from den 29 juni till den 7 septemer, kan ni FATTA!?! SEMESTA! bortsett från lite strö jobb som måste fixas och att jag har tel. jour de sista tre veckorna, men det är semester det.. sommarlov. jag är glad. formatera om hjärnan och komma till baks o höst med nytänk i pallen. grattis till mig. nu ska jag försöka lösa hotell dilemmat, annars fanns de plats i lägenheten va?? ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

orkar inte kommentera dina 10 veckors semester.. avundsjuk!

2009-06-17 @ 11:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0