thats my cup of tea

tog halv dag idag. passade på o åka hem o städa, igen. nu sitter jag här, igen och vet ni? jag har även tryckt i mig tvp st kanelbullar. icas frysta bullar är farlig, en minut i micron o de är som nybakta o svingoda.

sitter o väntar på claes, ska till väterås,han skulle shopa o ja sa väl stöd handla nåt jag med, de lär man ju nästan göra.
sen ska vi käka o gå på bioooo - mys, dessvärre finns det inte en enda rulle jag vill se, men de skiter ja i, själva grejen med bio som är mysigt!

hubbe har förövrigt gått o blivit sängvätare.
vi åkte ut till lånsta igår o träffade sussies med hennes tre huliganer. sanden o vattnet yrde omkring dom. så där höll dom till i en drygt timma. sen drog vi hem o duscha av han all sand o skit. 45 min senare kommer claes hem o hubbe gnyr lite o tyr sig till honom vart han en går. claes hånar nöjt "här finns den en som tyr sig mer till mig tror jag!" o han stod nära honom o ville bli klappad - trodde claes. det slutade med han flyger upp från sin dator o hubbe springer ut med svansen mellan bena, då har han kissat på claes.vi öppnar o han kutar ut o bara ställer sig rätt upp o ner på gräster o små kissar. efter ett par minuters konstanst kissande kommer han i skämms som fan. trodde han hade urinvägsinfektion eller nåt. sen kissa han en gång till innan det var läggdags. nu när jag kom hem o drog av lakana så såg jag, den lilla killen har ju även kissat på sig i sängen, lillen, så kissnödig var han av allt drickande o härjande i gropen. haha...

om en vecka är vi i barcelona. gudars så skönt, dock har de krisat till sig med hundvakt då claes har en konsert i gbg han ska på o "liksom" glömt bort o säga något, så i värsta fall lir det väl pensionat.

Kommentarer
Postat av: kimpa

får börja hålla utkik efter hundblöjor nu då.

2009-06-13 @ 00:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0