Det tar sig..

.. fin fredag idag! Jag kanske blev en aningens "för fin" idag, fan. Sånt är värre än att ha en skit dag. Har möten idag och det ser ut som jag ska på krogen strax efter, eller, ah inte riktigt. Jag hoppas ni inte får vanställningen kortkort och urringat. Jag har min fina rosa rosiga body från monki och en kjol från weekday, ganska normalt eg. vet inet varför jag ens tar upp ämnet. men när ja kom in på kontor sa flera "oooj, här har vi klätt upp oss!" då kanske man ska vända på det, hur ser jag ut i vanliga fall? är det kanske jag som är skräck ulla?

Ett annat glädjande besked var ju när man ställde sig på vägen i morse, efter 2 veckor som har 3 kg trillat av än. Och än har jag inte tagit på mig löparskorna än, har fakstikt inte motionerat mer än varit ut på mina promenader med Hubbe, Claes hade gått ner 3 kg han med, och cm från midjan börjar också försvinna, känns som jag står på vinnarpallan den 1 juni.... Nej! man ska inte ropa hej! .- ) Men det vore ju kul och få vinna, och sen få en tusing att shoppa lite nya MINDRE kläder för .. .- )

mysfredag idag, eftersom jag går på min underbara diet så ska de blir, fläskfilé, hemmgjord bea, och blomkålsmos och ev pepparsås. Sen hr jag hittat ett recept på en kladdkaka! Så det är inte så pjåkigt med den här dieten ändå :- )
Trevlig fin fredag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0