fredagsfinal!

äntligen är det helg - som jag har längtat efter den!!

jobbade till 14 snåret, min rygg kunde inte sitta still så jag åkte hem o städade här hemma. skönt o ha gjort lite fredagsfint, fredagar,fredagar,fredagar - i just love them all.

sen kom mannen hem o vi åkte ner till mercato o fikade, chailatte satt som ett smäck. sen köpte vi en massa fina gladiolius (?) på blomsterverksta´n - som pricken över i:t i ett fredagsfint hem.

ska snart iväg o handla, fredagsnacks till oss, grisöron till hubert. sen ska claes göra en lasagne också, det ni. ska även handla lite härlig frulle, om vi inte går ner till mercato. fan så skönt med helg, jag är helt salig. första helgen på längen inge spec händer. i morgon kväll ska vi hem till claes föräldrar o laga mat o kika på fotbollen, ska bli skittrevligt, undrar om jag ska snylta in mig på deras bubbelkar..vore fan inte dumt......

nej handla var det. ha en trevlig fredagskväll, för det ska jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0