Överjävligt skittrött.

Natten vart inte mkt bättre med Nilsen. Stackarn, finns det någon här i världen som förstår sig på nästäppta människor så är det ändå jag. Jag har ju missbrukat nässpray det senaste 10 åren, och jag tror det finns en del som har fått stått ut med min panik när folk sover o jag inte kan för jag inte får luft. Så självklart har jag legat vaken med Nils o tittat på snöflingorna som virvla runt i natt, så snurvlade vi tillsammans, Stackars... - Så idag är jag faktiskt jävligt trött. Han sover som en stock o de känns skönt att han får lite sömn, men jag vågar knappt mig utanför dörren så jävlig jag ser ut. Ser ut som en vampyr som sett dagsljus för första gången. Snälla mamma åkte till gåvan o köpte hundmat o sen kom hon hit o städa lite, det tyckte jag om. Jag gjorde nytta jag med, av någon anledning började jag sortera påsar... hade ju vart skönare om jag passade på o lurtuppa. - i dag är det måndag och det är 1 februari. Det innebär att nu är det slut att surfa vidare på gravid-nyss fött barn-vågen, jag måste skärpa mig med all skitmat, godis o läsk o skit o börja träna o äta bra! Så idag tänkte jag ju ta en långpromenad,men den vart på 5 min, sen ville jag hem o sova. Ska börja vibba också, får se hur dagen ser ut i morgon. -

Kommentarer
Postat av: pauline

stackars nils som är förkyld.. ja är meed o de är nog så jobbigt som vuxen. hoppas ni får lite sömn båda två inatt då! kram

2010-02-01 @ 15:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0